Anasayfa
KOPAN BACAĞI KİMSE BULAMADI!
Aybastı'da kestiği ağacın altında kalan bir kişinin bacağı koptu. Kopan bacak, arama çalışmalarına rağmen bulunamadı.
09 Ekim 2018 - 17:43

Olay, Aybastı İlçesi Armutlu Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, kışlık yakacak ihtiyacı için aÄŸaç kesen Kemal Yılmaz’ın üstüne aÄŸaç yıkıldı.

SaÄŸ bacağı iki aÄŸacın arasında kalan 60 yaşındaki adamın bacağı, diz kapağından koptu. Mahalleliler tarafından 112 saÄŸlık ekiplerine haber verildi ve acı içinde kalan Kemal Yılmaz Fatsa Devlet Hastanesi’ne götürültü.

Hastanede, kopan bacağın yerine dikilebileceÄŸi söylenince, Armutlu Mahallesi’nde yaÅŸayan mahalle sakinleri ve yakınları kopan bacağı bulmak için çalışma baÅŸlattı.

Aybastı Belediyesi’nde iÅŸçi olduÄŸu öÄŸrenilen Yılmaz’ın kopan bacağı, mahalleli ve yakınları tarafından aranmasına raÄŸmen bulunamadı.

Armutlu Mahallesi Muhtarı Durgut Yılmaz, “150 kiÅŸilik bir ekiple bölgede kopan ayağı aradık. Her tarafı baktık ama ayağı bulamadık. Ayağın yaban hayvanları tarafından alınmış olabileceÄŸini düÅŸünüyoruz” dedi.

Kemal Yılmaz’ın hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.

YORUM BIRAKIN
YORUMLAR (1)
yrumcu74
Kopan ayaðýn bulunup hastaneye götürülmesi gerektiðini bilen biri yok muydu? Diyelim ki vatandaþ bilmiyordu, ilk yardým için gelen saðlýk görevlileri de mi bilmiyordu? Saðlýk görevlileri hakkýnda soruþturma açýlabilir.
ÖNERİLEN HABERLER