Anasayfa
TELEFERİĞE KIŞ AYARI
Altınordu ilçesi ile Boztepe arasında hizmet veren teleferik hattının çalışma saatleri, kış sezonunun yaklaşmasıyla birlikte yeniden düzenlendi.
08 Ekim 2018 - 16:40

Ordu Büyükşehir Belediyesinin iştiraki olan ORBEL A.Ş. tarafından işletilen teleferik hattı, bugün itibari ile yeni saat uygulamasına göre çalışacak.

Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, “Teleferik hattı, alınan karar ile 8 Ekim’den itibaren pazar, pazartesi, salı, çarşamba ve perşembe günleri 10.00-21.00, cuma ve cumartesi günleri ise 09.00-22.00 saatleri arasında hizmet verecek.

YORUM BIRAKIN
YORUMLAR (0)
Habere Hiç Yorum Yapılmamış.
ÖNERİLEN HABERLER