Anasayfa
ORDU İMAJ FİLMİ ÇOK BEĞENİLDİ
Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından modern dönüşüm yaşayan kentin tanıtımı için hazırlanan “Ordu İmaj Filmi’ vatandaşın beğenisine sunuldu.
13 Eylül 2018 - 16:33

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz “Ordu Güzel Oldu” adlı imaj filmini şu sözlerle paylaştı;

“Güzelliği dillere destan Ordu’muzu anlatmaya birkaç dakikalık bir filmin yetmeyeceğini hepimiz biliyoruz!

#OrduGüzelOldu filmimize önizleme diyelim ve herkesi hem doğal ve tarihi güzellikleriyle göz kamaştıran hem de artık altyapısıyla modern bir şehir olan Ordu’ya davet edelim. Nacizane benim de içerisinde yer aldığım ve bundan gurur duyduğum #OrduGüzelOldu tanıtım filmimiz yayınlandı. Ben çok sevdim. Umarım siz de seversiniz…”

YORUM BIRAKIN
YORUMLAR (0)
Habere Hiç Yorum Yapılmamış.
ÖNERİLEN HABERLER