Anasayfa
BUNALIMA GİRDİ, KENDİNİ ASTI!
İki yıl önce eşini kaybeden adam iple kendini asarak yaşamına son verdi.
13 Agustos 2018 - 11:35

Olay Korgan Çayırkent’te meydana geldi.

İki yıl önce eşini kaybeden ve yalnız yaşayan 54 yaşındaki Hasan Şavlığ girdiği ruhi bunalım sonrası kendini iple asarak intihar etti.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. (ordugazete)

YORUM BIRAKIN
YORUMLAR (0)
Habere Hiç Yorum Yapılmamış.
ÖNERİLEN HABERLER